Friday, July 20, 2007

Välkomna tillbaka!

I sista stund och tyvärr med en och annan affisch och flyer redan ute upptäckte vi att datumen för de två första veckorna har blivit lite fel. Den första veckan tar såklart slut på torsdagen den 26 juli och den andra börjar således den 27 juli på fredagen. Likaså saknas det information på några affischer om att nattbion är på fredagar och lördagar.

Först ut ikväll är riktiga klassiker. Jag befinner mig tyvärr utanför stan och kommer att få ett sjå i slutet av veckan. Dr Strangelove har jag faktiskt inte sett och Diktatorn var det väldigt länge sen jag såg och det var inte på bio. Trasdockan däremot lämnar jag till alla som är modigare än jag, särskilt i nattbiomörkret. Easy Rider borde få en andra chans, men tyvärr hinner jag inte tillbaka. Om Taxi Driver vet jag faktiskt inte vad jag ska säga, bara trailern i sig är så förbaskat snygg och filmen förtjänar alla gånger ett biobesök!

Med det sagt hoppas jag att allt går bra och jag hälsar alla som tröttnat på filmtorkan i Uppsala den senaste tiden varmt välkomna tillbaka till Fyrisbiografen!

/Emelie

Andra bloggar om: , , , ,

No comments: